17.7 C
Alba Iulia
sreda, 2 decembra, 2020

Pokrajina daje 14 miliona za kreiranje turističkog brenda Vojvodine

Must Read

Cardi B Deletes Instagram After Social Media Backlash Over Her Historic Grammys Win

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone...

Offset Shares a Video of Cardi B Giving Birth to Baby Kulture

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone...

Jennifer Aniston’s Ex Justin Theroux Wishes Her Happy Birthday on Instagram

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone...

Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam dodelio je ugovor za “Izradu turističkog brendiranja AP Vojvodine sa programom promotivnih aktivnosti” ponuđačima “Horwath HTL” iz Beograda i Prirodno matematičkom fakultetu iz Novog Sada.

Za navedenu javnu nabavku “Horwath HTL” zajedno sa PMF bio je jedini ponuđač, a iznos koji su za taj posao tražili je 11.880.000 dinara, odnosno 14.256.000 sa PDV-om.

Okvir za izradu “Programa promotivnih i marketinških aktivnosti” je strateški dokument “Program razvoja turizma u AP Vojvodini za period 2018-2022. godine”. Cilj je da se do 2022. godine minimalno udvostruči broj noćenja domaćih i stranih gostiju “sa fokusom na goste koji donose više prihode, uz razvoj novih proizvoda i doživljaja koji se nude tokom cele godine”.

Dodatno, izabrani ponuđač treba da stvori jedinstveni krovni brend i oznaku regije, definiše tržišne segmente, predloži sistem istraživanja tržišta i razvije sistem odnosa sa javnošću. Osim toga, potrebno je razviti sistem prodaje tako što će se stvoriti saradnja sa avio kompanijama, ali i organizovati radionice i seminari. Zahtevano je i da se osmisli “turistička kartica” za sve posetioce pokrajine. Grupa ponuđača treba i da analizira tržište, konkurentnost i ključne funkcije u pokrajinskoj turističkoj organizaciji.

U drugoj fazi potrebno je definisati brend strategiju i strateške ciljeve marketinga. U trećoj fazi treba detaljno razraditi inicijativu za svaku od mera kako bi moglo da se započne sa procesom implementacije.

Rok za realizaciju je četiri meseca.

Da bi bio razmatran za ovaj posao, od ponuđača je zahtevano da je u prethodne tri godine imao prihod od najmanje 20 miliona dinara bez PDV-a, da je u prethodnih pet godina realizovao najmanje tri ugovora čiji su predmet izrada strategijskih marketing planova turizma, od kojih se najmanje jedan odnosi na teritoriju Vojvodine.

Inače, preduzeće “Horwath HTL” isto je, kao jedini ponuđač, prošle godine dobilo posao “Programa i plana upravljačkog modela Petrovaradinske tvrđave” vredan više od 3,5 miliona dinara. Ovaj posao dodeljen je u julu prošle godine, a od tada do danas, nije ponovo pominjan niti je predstavljen. Na zvaničnom sajtu firme “Horwath HTL” nema Petrovaradinske tvrđave među navedenim projektima.

Source021.rs
- Advertisement -

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Cardi B Deletes Instagram After Social Media Backlash Over Her Historic Grammys Win

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone...

Offset Shares a Video of Cardi B Giving Birth to Baby Kulture

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...

Jennifer Aniston’s Ex Justin Theroux Wishes Her Happy Birthday on Instagram

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...

Lady Gaga and Cardi B Meet at the Grammys

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...

Where Can I Learn Spanish in Romania

 The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...
- Advertisement -

More Articles Like This

- Advertisement -